Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Şanlıurfa

Valilikler

T.C. SURUÇ KAYMAKAMLIĞI
T.C. SURUÇ KAYMAKAMLIĞI
T.C. SURUÇ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kurumsal Kimlik
  • SURUÇ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
17
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Sivil Toplumla İlişkiler Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Enerji Yönetim Sistemleri Birimi
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • SURUÇ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • İlçe Müftülüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • 100.Yıl Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • İlçe Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
      • İlçe Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi Başhekimliği
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

KAMUOYUNA ÖNEMLE DUYURULUR

07.05.2019
 
 
T.C.
SURUÇ KAYMAKAMLIĞI
BASIN AÇIKLAMASI
 
 
31 Mart 2019 yerel seçimlerinden sonra 09.04.2019 tarihinde iş başına gelen Suruç Belediye Yönetimi tarafından, Belediye Başkan Vekili dönemine ait olduğu iddiası ile 22.023.672,16 TL borcun bulunduğu kamuoyuna açıklanmıştır.
 
 31 aylık Belediye Başkan Vekili döneminde Suruç Belediyesinin devir öncesi ve devir sonrası mali durumu açıklamalı bir şekilde aşağıda belirtilmiştir.
 
674 sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamında 15.09.2016 tarihinde, Suruç Belediyesine İçişleri Bakanlığınca Belediye Başkan Vekili atanmasıyla birlikte Suruç Belediyesinin borcu 15.289.960,91 TL olup buna karşın banka hesabında 298.785,20 TL bulunmakta idi.
 
15.09.2016 tarihinden itibaren geçen 2 yıl, 7 aylık görev süresince yukarıda belirtilen ve devir alınan 15.289.960,91 TL borç ile birlikte Belediyenin maddi imkanları ölçüsünde, geçmiş döneme ait borçlar ödenerek ayrıca hizmet gereği olarak Suruç İlçesinde sosyal belediyecilik ilkesi kapsamında, başta alt yapı ve üst yapı olmak üzere sosyal donatı alanları, parklar ve kültür merkezleri oluşturulmuş, sosyal ve sportif faaliyetlere destekler verilmiş ve insani yardımlar noktasında da gıda ve temel ihtiyaçlar ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmıştır.
 
 Belediye Başkan Vekili döneminde;
 
  • İlçe merkezine 765.000 m2 kilitli parke taşı döşenmiş,
  • Kırsal mahallelerde 40 adet çocuk parkı yapılmış, 
  • İlçe merkezinde 5 adet yeni park yapılmış,
  • 7 adet sentetik salı saha yapılmış,
  • Suruç sanat sokağı yapılmış,
  • Suruç İlçesi ve bağlı kırsal mahallelerde kullanılmak üzere kısmi malzemeli 70.000 m2 kilitli parke taşı döşemesi ile 10.000 m2 tül bordür taşı ve döşeme işi yapılmış,
  • İlçe spor kulüplerine ayni ve nakdi yardımlar yapılarak spora teşvik amaçlanmış,
  • 11 adet yeni taziye evi tamamlanmış,
  • İlçe Merkezi ve kırsal mahallelerde bulunan 62 adet taziye evine 1.030.338,73 TL. tutarında yardım yapılmış,
  • 9 adet Muhtar evi tamamlanmış,
  • İlçemize özgü olan Suruç narının hak ettiği değere kavuşabilmesi amacıyla 31.10.2017 tarihinde TrtKurdi kanalından canlı olarak yayınlan “Suruç 1. Nar ve 2. Nar Festivali” düzenlenmiş,
  • İlçemizde bulunan uzun çarşı, konfeksiyoncular çarşısı ve meydan da ki dükkânlar kent estetiği kapsamında yeni bir yüze kavuşturulmuş,
  • Suruç merkez ve kırsal mahallelere halı alınmış,
  • Yine kent estetiği kapsamında İlçemiz 11 Nisan Caddesi, Mürşitpınar Caddesi ve Atatürk Bulvarında bulunan dükkânların çatı yenileme ihalesi tamamlanmış,
  • Belediyeye ait atıl vaziyette bulunan lojmanların tadilatı yapılmış,
  • Suruç Gençlik ve Kültür Merkezi açılmış,
  • Aligör Kadın Kültür Merkezi açılmış,
  • Belediyece çöp konteynırı yapımına başlanmış olup 2.500 adet çöp konteynırı alım, yapım ve hibe yolu ile İlçemize kazandırılmış, 
  • 750 kişiye yönelik Kosgeb destekli uygulamalı girişimcilik kursları açılmış,
  • Ramazan ayında iftar sofrası kurulup yaklaşık 20.000 vatandaşa iftar yemeği verilmiş,
  • 13 Okula yapılmak üzere çok amaçlı spor sahası ihalesi yapılmış,
  • İlçemizde bulunan çeşitli okullara yemekhaneler yapılmış,
  • 3.500 ihtiyaç sahibi aileye gıda kolisi yardımı yapılmış,
  • İlçemizde bulunan 300 Çölyak hastasına gıda yardımı yapılmış,
  • 3.200 aileye hoş geldin yeni doğan bebek çantası yardımı yapılmış,
  • Yaz spor okulu projesi kapsamında 500 öğrenciye yönelik çeşitli sportif faaliyetler düzenlenmiş,
  • Ev, cami ve taziye evleri, temizlik hizmetleri projesi kapsamında mutat olarak temizlenmiş,
  • Atıl vaziyette bulunan Belediyeye ait 46 adet taşınmaz ilgili mevzuatı çerçevesinde kiraya verilmiş,
  • İhtiyaç sahibi 2.412 aileye giyim yardımı yapılmış,
  • İlçede faaliyet gösteren İlk, Orta ve Lise okullarının tadilatı, bakım ve onarımları yapılmış,
  • İlçemizde bulunan çeşitli okullara güvenlik kameraları alınmış,
  • “Biz Anayoluyuz” projesi kapsamında 250 öğrenci İstanbul İline gönderilmiş,
  • İlçemizde bulunan İlkokul öğrencilerine kırtasiye yardımı yapılmış,
  • Belediyemiz tarafından İlçemizde öğrenim gören öğrencilere ücretsiz seviye belirleme sınavları yapılmış,
  • Kültür merkezlerinde talebe yönelik birçok kurslar açılmış,
  • “Artık Benim de Bir Mesleğim Var” projesi hayata geçirilmiş,
  • “Ulaşım Altyapısının İyileştirilmesi Projesi” kapsamında GAP İdaresi ile birlikte Proje yapılmış,
  • 15.000 adet çam ve ceviz fidanı kırsal mahalle, okul ve camilere dağıtılmış,
  • 6 adet parkımızın oyun grupları yenilenmiş ve zemin düzenlemesi yapılarak bu parklara 70 adet çöp kovası konulmuş,
  • İlçemizde bulunan cami, taziye evi ve okullara toplam 250 adet oturma bankı verilmiş,
  • “BONCUK” ekibi kurularak İlçemizde başıboş yaklaşık 4.000 sokak hayvanı toplanarak barınağa teslim edilmiş,
  • Her hafta Cuma günleri rutin olarak İlçe merkezindeki camiiler yıkanmış,
  • Suruç Merkez ve kırsal mahalleleri aksatılmadan rutin olarak ilaçlanmış,
  • Belediye Başkan Vekilinin girişimleri sonucu Türkiye Belediyeler Birliğinden hibe olarak bir adet arazöz ve bir adet iş makinesi (Kepçe) alınmış,
  • Kardeş belediye kapsamında Esenler belediyesinden hibe olarak bir adet iş makinesi (Greyder) alınmış,
  • Yine Belediye Başkan Vekilinin girişimleri sonucu Şanlıurfa Karaköprü Belediyesinden hibe olarak bir adet cenaze nakil aracı temin edilmiştir. 
Bahsi geçen faaliyet ve çalışmalar kapsamında, yaptırılan işlerin bir kısmının toplam tutarı yaklaşık 28.984.000,00 TL olup yaptırılan iş ve işlemler aylık olarak İller Bankasından gelen ortalama 2.000.000,00 TL ve Banka kredisi ile gerçekleştirilerek haricen Belediyenin diğer görev ve sorumlulukları eksiksiz yerine getirilmiş, herhangi bir personel borcu kalmadığı gibi geçmiş dönem borçları da ödenmeye çalışılmıştır.
 
Belediye Başkan Vekili dönemine ait olduğu iddia edilen 22.023.672,16 TL borcun,
 
  • 4.082.007.46 TL’sinin Belediye Başkan Vekili öncesi yönetimine ait yapılandırılan Vergi+Faiz,
 
  • Kalan miktarın 5.474.281.32 TL’sinin yine Belediye Başkan Vekili öncesi yönetimine ait yapılandırılan SGK+Faiz,
 
  • Bununla birlikte 841.589,05 TL’sinin ise yine Belediye Başkan Vekili öncesi yönetim tarafından harici kurulan Çadır Kentlere ait elektrik borcu olduğu dikkate alındığında Suruç Belediyesi yönetimince asılan ilanda iddia edilen hususun gerçeği yansıtmadığı açık ve nettir.
 
  • Belediye Başkan Vekili döneminden öncesine ait yapılandırılan; Elektrik,  Vergi, SGK ve Faiz Borcu toplamda 10.397.877,83 TL olup, bu borçların Belediye Başkan Vekilinin faaliyet dönemi içerisindeki hizmetler ile alakası olmayan, önceki dönemden süregelen borçlardır.
 
  • Yukarıda bahsedilen ve geçmiş belediye yönetimlerine ait söz konusu vergi ve SGK borçları uzun vadeli olarak yapılandırılmış olup belediyenin gelirleri göz önüne alınarak belediye hizmetlerinin aksatılmadan devamlılığı amaçlanmıştır. 
 
 
Sonuç olarak yaklaşık 31 aylık Suruç Belediye Başkan Vekilliği döneminde yukarıda belirtilen Belediye çalışmaları neticesinde;
 
 
SURUÇ BELEDİYESİ
 
DEVİR ALINAN
 
DEVİR EDİLEN
Borç
15.289.960,91 TL
 
Borç    
11.625.794,33 TL
Kasa
298.785,20 TL
 
Kasa
  2.539.394,36 TL
   
Şekliyle devir alınmış olup devir edilmiştir.
 
Art niyetli olarak yapıldığını düşündüğümüz ve kamuoyunda hiçbir şekilde karşılık bulmayan, sadece eylem şekli itibariyle bazı basın ve yayın organlarında yer bulan, belediye binasına asılı borç durumunu gösteren ilanı asarak görevi devralan Suruç Belediyesi yönetiminin asıl amacının Başkan Vekilliği döneminde Suruç halkına verilen hizmetleri gölgelemeye çalışmak olduğu ortadadır.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • Resmi Gazete
  • Terörden Arananlar
  • e-Mevzuat
Türkiye Cumhuriyeti Suruç Kaymakamlığı 11 Nisan Caddesi Hükümet Konağı 63800 Suruç - Şanlıurfa
Telefon : +90 414 611 40 49 / +90 414 612 05 18 - Belgegeçer : +90(414)611 43 14
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız